دستگاه حروف ساز استیل S8710-TPS

دستگاه حروف ساز تمام اتوماتیک مدل 8710 طراحی شده برای کارکردن با نوارهای استیل و برخی از نوارهای آلومینیومی. با این دستگاه میتوانید؛ حروف بسیار بزرگ، حروف Led دار، حروف استیل بسیار ظریف، حروف با روکش رزین و حروف پانچی را با زیبایی هر چه تمام تر ساخته و از کیفیت نهایی کار لذت ببرید.

تیغه دستگاه حروف ساز استیل:

استفاده از تیغه برای خط انداختن روی انواع نوار آلومینیوم  و استیل در محل پانچ کردن. نقطه برش را می توان با کمی چرخش پهن تر کرد تا از پاره شدن و ضخمی کردن نوار استیل یا آلومینیوم جلوگیری کرد.

نرم افزار دستگاه حروف ساز استیل:

نرم افزار این دستگاه توسط تیم مهندسین کارخانه نوشته شده و توسعه پیدا کرده است، در این نرم افزار یک ویژگی خاص برای زاویه های تیز در نظر گرفته شده است که به واسطه آن می توانید برای حروفی که نیازمند خم بیشتر هستند، این امکان را فراهم سازید تا با استفاده از نرم افزار و بدون نیاز به تنظیمات دستی زاویه ها را با بالاترین دقت و ظرافت بسازید.

کاربردها

نمونه کار دستگاه حروف ساز استیل
نمونه کار دستگاه حروف ساز استیل
نمونه کار دستگاه TPS-S8710
نمونه کار دستگاه حروف ساز
نمونه کار دستگاه حروف ساز
برش حروف با دستگاه حروف ساز استیل
برش حروف با دستگاه حروف ساز استیل
نمونه کار دستگاه حروف ساز TPS-S8710

محل ذخیره سازی اطلاعات متریال:

هر یک از متریال ها همچون انواع استیل و آلومینیوم ها دارای کشش و مقاومت متفاوت و مختص به خود میباشند. نرم افزار این دستگاه به نحوی طراحی شده است که قادر می باشد اطلاعات مربوط به انواع مختلف متریال را ذخیره سازی کند تا هر زمان که بخواهیم از یک متریال استفاده کنیم. فشارها، توان تیغه و سایر تنظیمات با توجه به مقاومت و قدرت متریال ما تنظیم شوند، اطلاعاتی مانند انحنا، فشار لازم و سایر اطلاعات مربوط به متریال.

طراحی نرم افزار مطابق با انواع طراحی حروف:

سطح خارجی حروف و همچنین نوع محاسبه پرتی کار در انواع حروف با یکدیگر متفاوت می باشد. تطابق این نرم افزار با انواع قلم و فونت های احتمالی که کاربر از ان ها استفاده خواهد کرد، ساخت حروف انگلیسی، چینی، فارسی یا عربی با انواع و فونت را میسر خواهد کرد.

تطبیق با برش دستگاه لیزر:

سطح رویه بسیاری از حروف با اکرولیک ساخته میشود که این اکرولیک معمولا با دستگاه برش لیزر بریده شده است. از آنجایی که احتمال خطا در برش لیزر وجود دارد اعم از کوچک کردن یا حتی بزرگ کردن سایز در مقایسه با ابعاد واقعی، یک گزینه در نرم افزار این دستگاه قرار داده شده است که با توجه به محاسبه اختلاف برش با عدد واقعی، حروف را بر مبنای عدد متناسب با برش لیزر تعیین کرده و می سازد.

مکانیزم تغذیه متناوب با استفاده از کلمپ ها:

در سیستم تغدیه متناوب با استفاده از کلمپ ها با گشتاور بالا، دقت و سرعت انتقال بسیار بالایی وجود دارد، این عملکرد دقیق با کمک ۲ عدد ریل قدرتمند و مهره های تنظیم انجام می گیرد و کنترل حرکت کلمپ ها هم با دقت بالا برابر با ۰٫۱-+ توسط سروو موتورها صورت می گیرد.

بدین ترتیب مشکل لغزیدن متریال و همچنین مشکلات جانبی حرکت متریال با فشار نوردها از بین می رود.

مکانیزم راهنمای ورودی:

در این دستگاه با استفاده از سیستم تغذیه و تنظیم ارتفاع متریال با کمک لبه های راهنما مشکل خوردگی و خرابی احتمالی لبه ها تا حد زیادی برطرف شده است و حرکت متریال به آرامی صورت می گیرد.

عمق خط دستگاه حروف ساز استیل:

عمق خط، عمق خط تکی، تعداد خط، همه این گزینه ها با استفاده از نرم افزار کارآمد دستگاه امکان پذیر می باشد. سیستم خط دستگاه با استفاده از سرو موتورها و با کمک پیچ های تنظیم در عین حالی که دارای سرعت بالا می باشد تحت کنترل دقیق است. تمام خط ها بسیار ظریف و دارای عمق یکسان میباشد. بدین ترتیب زاویه ها کاملا تیز و بدون خمیدگی میباشند بدین ترتیب حروفی تمیز و زیبا خواهیم داشت.

مکانیزم پانچ برای خارج کردن تکه های آلومینیوم و همچنین برای خط انداختن ها “v” شکل توانسته است به کلی مشکل حالت دادن را که به صورت سنتی در دستگاه های حروفساز استیل برای خم های کوچک وجود داشته است را حل کند، سایر دستگاه خم های کوچک با کمک دست صورت می گیرد.

این ویژگی ساخت این خم های کوچک را با سرعت و ظرافت بالا امکان پذیر کرده است.

مکانیزم راهنمای ورودی دستگاه حروف ساز استیل:

در این دستگاه با استفاده از سیستم تغذیه و تنظیم ارتفاع متریال با کمک لبه های راهنما  مشکل خوردگی و خرابی احتمالی لبه ها تا حد زیادی برطرف شده است و حرکت متریال به آرامی صورت می گیرد.

سیستم انکودر چرخشی :

سیستم انکودر میتواند بصورت هم زمان و دقیق فاصله و اندازه حروف را کنترل کند بدین خم و ساخت حروف با دقت بالایی امکان پذیر می باشد.

برتری های سیستمی :

  • ابزارهای متنوع خم با مکانیزم تعویض سریع

برای بدست آوردن توانایی جهت خم کردن ” حروف فوق العاده ” باکیفیت و دقت بسیار بالا، در این دستگاه از مکانیزم تعویض سریع ابزارها استفاده می شود، به کمک این سیستم امکان تعویض سریع و جداگانه برای هریک ازابزار و قطعات چه برای نوارهای استیل و چه برای نوارهای خاص آلومینیوم جهت ساخت “حروف فوق العاده ” امکان پذیر می باش

  • استفاده از شاخک های بیشتر جهت بدست آوردن کیفیت بالاتری در خم ها :

باتوجه به حرکت دائمی شاخک ها در مکانیزم خم کردن نوارهای آلومینیومی برای ساخت حروف بزرگ یک عدد شاخک به این سیستم اضافه شده است تا دستگاه بتواند عمل خم کردن را به بهترین نحو انجام داده و فشار در سطح گسترده تری وارد شود همچنین از ایجاد خط یا شکستگی روی حروف جلوگیری نماید.

انواع نرم افزارهای منطبق با دستگاه حروف ساز استیل:

DXF/PLT , CAD , TYPE 3, COREL DRAW, ILLUSTRATOR

IFrame

فیلم مربوط به دستگاه

جدول مشخصات دستگاه

ویژگی های فنی :
ولتاژ مورد نیاز AC200V
توان مورد نیاز 2.2KW
فشار هوای مورد نیاز 0.4-0.6MPa
تعداد محورهای کنترل 4axis
حداقل شعاع خم R7mm
حداقل فاصله بین زاویه داخلی و زاویه خارجی 4.5mm
فاصله خم از نقطه شروع 3mm
انواع متریال ورق گالوانیزه، پروفیل آلومینیوم، استیل، ورق آلومینیوم
ضخامت متریال 35/60/80mm 20-110mm
ارتفاع متریال تغذیه متناوب
نحوه تغذیه متریال تغذیه متناوب
سروو موتور 2PCs
استپ موتور 2PCs
وزن با صندوق / وزن بدون صندوق 400Kgs / 480Kgs
ابعاد دستگاه mm (طول)1550*(عرض)820* (ارتفاع)1450

دانلود کاتالوگ

جهت مشاهده جزئیات کامل محصول و آشنایی بیشتر با آن پیشنهاد می کنیم کاتالوگ محصول را از لینک زیر دانلود نموده و مطالعه فرمایید.

صفحه اول کاتالوگ TPS-S8710

کلیک کنید

یاور ما در سایت باشید

با ارسال دیدگاه های خود در سایت، جهت بهبود مطالب مارا یاری فرمایید

دیدگاه کاربران

محمد شریف شهنوی در تاریخ 24 آگوست 2018 گفته:

قیمت زیرش بزارید چقدر باید نقد بدیم.

    ادمین در تاریخ 25 آگوست 2018 گفته:

    سلام. برای مشاهده آخرین قیمت محصول مورد نظر خود به صفحه نخست سایت مراجعه نمایید. و از آخرین قیمت های دستگاه ها مطلع شوید.

حسن در تاریخ 28 ژوئن 2017 گفته:

سلام میخواستم بدونم بصورت اقساطم میشه پرداخت کرد؟

    ادمین در تاریخ 28 ژوئن 2017 گفته:

    سلام بله تسویه هم به صورت نقدی انجام میشه و هم چکی . برای دریافت اطلاعات دقیق تر لطفا با واحد فروش شرکت تماس بگیرید . ۴۴۲۰۸۹۸۹-۰۲۱

محسن در تاریخ 15 ژوئن 2017 گفته:

خسته نباشید میخواستم بدونم این دستگاه روی چه جنس هایی میتونه کار کنه؟؟ ممنون

    ادمین در تاریخ 16 ژوئن 2017 گفته:

    سلام. دستگاه مدل S8710 با متریالهایی چون ورق گالوانیزه، پروفیل آلومینیوم، استیل، ورق الومینیوم با ضخامت مشخص ساخت حروف رو انجام می دهد. شما می توانید کاتالوگ دستگاه را در صفحه محصول دانلود کنید، اطلاعات کامل در آن توضیح داده شده است.

حسن احمدزاده در تاریخ 14 ژوئن 2017 گفته:

سلام فیلم طرز کار دستگاه را میخواستم تشکر

    ادمین در تاریخ 15 ژوئن 2017 گفته:

    سلام شما میتوانید فیلم دستگاه را در همین صفحه مربوطه مشاهده نمایید.

رضا در تاریخ 27 فوریه 2017 گفته:

خسته نباشید… فیلمی از طرز کار دستگاه میخواستم اگه مقدور باشه با تشکر

    ادمین در تاریخ 29 می 2017 گفته:

    باسلام شما می توانید با مراجعه به لینک کانال تلگرام رکورد فیلم دستگاه مورد نظر و فیلم سایر دستگاه های شرکت رکورد را مشاهده نمایید.

مهدی در تاریخ 14 فوریه 2017 گفته:

سلام وقت به خیر قیمت و نمونه ای از فیلم دستگاه در حال انجام کار و پایان کار حروف و شرایط فروش را ذکر بفرمایید.

    ادمین در تاریخ 20 فوریه 2017 گفته:

    باسلام لطفا جهت دریافت اطلاعات و شرایط فروش دستگاه حروف ساز با شماره شرکت ۴۴۲۰۸۹۸۹-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید. فیلم مورد نظر برایتان از طریق ایمیل ارسال خواهد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

(ضروری)
(ضروری) (ضروری)