نویسنده:recorditgroup 2,113 بازدید بدون دیدگاه تاریخ انتشار: 26 نوامبر 2016

دستگاه چاپ بنر و انتخاب مرکب

5/5 - (1 امتیاز)

دستگاه چاپ بنر و نکاتی انتخاب مرکب مناسب برای دستگاه های لارج فرمت

 

همانطور که مستحضر هستید مرکب در هر دستگاه چاپ بنر یکی از مهمترین فاکتورها در راستای کیفیت، ماندگاری خروجی دستگاه می باشد برای این که ما بتوانیم مرکب دستگاه چاپ بنر مناسب برای دستگاه خود انتخاب کنیم باید به نکات زیر توجه کنیم زیرا انتخاب مرکب مناسب جهت کار چاپ بسیار مهم است.

جوهر دستگاه چاپ بنر

  • فراوانی در بازار

میزان فراوانی مرکب دستگاه چاپ بنر در بازار نشان می دهد که دیگر چاپخانه های موجود در بازار این محصول را امتحان کرده و از عملکرد آن راضی هستند. پس عرضه کننده ان حجم بالایی ازآن مرکب را وارد کشور می کند. مثلا در ایران مرکب رکور یکی از پر مصرف ترین مرکب ها در بازار است.

  • انتخاب مرکب با پیکولیتر متناسب هد

اگر در بازار تحقیقی به عمل آورید متوجه می شوید که دستگاه های سالونت بیس با چهار هد اسپکترا، سیکو، زار و کونیکا ارائه می شوند که هر کدام مدل های متفاوتی دارند. که این مدل ها دارای پیکولیتر های متفاوتی هستند. متاسفانه یک باور غلط در بازار ایران رایج است که می توان مرکب ۳۵PL را برای تمام هدها استفاده کرد . مثلا هد زار ۸۰PL را مرکب ۳۵PL توصیه می کنند. همین امر موجب مشکلاتی در خروجی خواهد شد. مثلا هنگام چاپ فلکس پشت نور مناسبی مشاهده نمی شود. چون اکثرا اوپراتور با مرکب ۳۵PL بدون گرفتگی کار می کنند  در تست اولیه بسیار راضی هستند اما بعد از مدتی مشتریان چاپخانه از کیفیت چاپ های خود ناراضی می شوند. شرکت رکورد یکی از معدود واردکنندگانی است که مرکب دستگاه چاپ بنر را در سه دسته ۴۲PL، ۳۵PL و ۸۰PL وارد می کند و به صورت تخصصی مطابق هد دستگاه به مشتریان خود پیشنهاد می دهد.

  • برندی را که دارای ثبات کیفیت در مرکب است را انتخاب کنید

در سال های گذشته در بازار ایران مشاهده شده برخی وارد کنندگان به دلایل مختلف مدام در حال عوض کردن برند و محصول خود هستند. امروز از یک کارخانه خارجی مرکب دستگاه چاپ بنر تهیه می کنند و فردا از یک وارد کننده داخلی با برند خود مرکب را ارائه می دهند. این مسئله خطر بسیار بزرگی برای مصرف کننده مرکب به وجود می آورد. زیرا برندهای مختلف از مواد اولیه متفاوت در فرایند تولید محصول خود استفاده می کنند و این تغییر در محصول موجب اخلال در خروجی چاپ می شود.

بارها شنیده شده که از یک شرکت مرکبی با برند X دریافت می کردیم  بعد از گذشت ۶ ماه همان شرکت مرکب Y را به ما پیشنهاد داد و بسیار از برند Y تعریف کرده اما پس از استفاده اوپراتور نتیجه چیز دیگری بود.

برند نوتا محصول شرکت رکورد دارای سابقه ای ۶ ساله است. در ۶ سال گذشته ثبات در کیفیت این برند موجب جذب مخاطب در بازار شده است.

  • حتما مرکب را از شرکتی تهیه کنید که دارای واحد سرویس فعال باشد

این امر اطمینان خاطریست برای مصرف کننده زیرا اگر سوال فنی برای اوپراتور پس از مصرف مرکب پیش آید می تواند از واحد سرویس آن مجموعه کمک بگیرد.

شرکت رکورد با ۱۰ پرسنل در واحد سرویس پاسخگوی سوالات مخاطبین خود می باشد.

برای خرید دستگاه چاپ بنر و مرکب دستگاه چاپ بنر می توانید با شماره های تماس شرکت تماس گرفته و از راهنمایی متخصصان ما بهره بگیرید.

امتیاز شما به این مقاله
5/5 - (1 امتیاز)
برچسب ها:
مقالات مرتبط

یاور ما در سایت باشید

با ارسال دیدگاه های خود در سایت، جهت بهبود مطالب مارا یاری فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

(ضروری)
(ضروری) (ضروری)

۴۸۳۱۵ - ۰۲۱