نویسنده:recorditgroup 1,872 بازدید بدون دیدگاه تاریخ انتشار: 3 ژانویه 2017

برگزاری نمایشگاه دستگاه چاپ بنر

5/5 - (1 امتیاز)

نمایشگاه بین المللی بازاریابی و تبلیغات ۹۵

تبلیغات یکی از بهترین راه ها برای گسترش کار شما و نشان دادن برندتان می باشد. یکی از بهترین راه های تبلیغات که شرکت رکورد از آن بهره زیادی می برد، شرکت در نمایشگاه ها می باشد. با وجود این که شرکت در نمایشگاه های مختلف مخصوصا در تهران هزینه های گزافی دارد، اما می تواند راهی مناسب برای شناساندن شرکت شما به مخاطبینی باشد که با دانستن موضوع نمایشگاه به آن جا مراجعه می کنند.

اما قبل از این که تصمیم بگیرید در یکی از این نمایشگاه ها شرکت کنید بهتر است به چند سوالی که ممکن است قبل از آن برای شما پیش آید پاسخ دهید.

چرا در نمایشگاه شرکت کنیم؟

شرکت در نمایشگاه ها یکی از بهترین راه ها برای جلب توجه مخاطبین می باشد. حتی در صورتی که جزو شرکت های نو پا هم هستید می توانید با شرکت در نمایشگاه ها محصولات و برند خود را با سرعت بیشتری معرفی کنید. به علت هزینه زیاد این نوع تبلیغات، سعی کنید بهترین انتخاب را داشته باشید.

هزینه شرکت در نمایشگاه چقدر است؟

به جز کرایه کردن یک غرفه مناسب که متناسب با مکان، شهر و مساحت بسیار متغیر است؛ هزینه هایی مثل طراحی دکوراسیون داخلی غرفه، چاپ کاتالوگ و چاپ بنر نیز وجود دارد. سعی کنید در صورتی که می خواهید بنرهای خود را برای چاپ به دستگاه چاپ بنر ارسال کنید؛ از طراحی آن مطمئن شوید. حتما از طرح های مناسب و جذاب استفاده کنید که نشان دهنده شعار شرکت شما باشد. برای شیک تر شدن غرفه می توانید از انواع سازه های نمایشگاهی مانند رول آپ، پاپ آپ، جا کاتالوگی و … استفاده نمایید.

چه غرفه ای را برای نمایشگاه انتخاب کنیم؟

برای انتخاب غرفه بهتر است اول نیازها و بودجه مالی خود را بسنجید. به طور مثال اگر به یک مکان برای ملاقات های خاص و یا یک نشست با مشتریان خود دارید حتما این دید را نسبت به انتخاب غرفه خود داشته باشید. هر چه غرفه شما دید بیشتری داشته باشد مطمئنا هزینه کرایه غرفه شما بیشتر خواهد شد.

مخاطبین شما چه کسانی هستند؟

مطمئنا اگر شما نتوانید نظر مخاطبین خود را جلب نمایید، تمام زحماتتان از بین خواهد رفت. اولین نکته ای که باید بدانید این است که مخاطب خود را خوب بشناسید و تمام غرفه و بنرهای تبلیغاتی خود را بر اساس سن، جنسیت و شخصیت آن ها طراحی کنید.

شما با شرکت در نمایشگاه های مختلف می توانید مشتریان خوبی در این فرصت استثنایی پیدا کنید. همان طور که شرکت رکورد از این روش تبلیغاتی برای معرفی کاتر پلاتر، دستگاه چاپ بنر و انواع قطعات یدکی دستگاه چاپ بنر خود استفاده می نماید.

امتیاز شما به این مقاله
5/5 - (1 امتیاز)
برچسب ها:
مقالات مرتبط

یاور ما در سایت باشید

با ارسال دیدگاه های خود در سایت، جهت بهبود مطالب مارا یاری فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

(ضروری)
(ضروری) (ضروری)

۴۸۳۱۵ - ۰۲۱