چاپ روی موس پد
نویسنده:recorditgroup 9,003 بازدید ۱۴ دیدگاه تاریخ انتشار: 23 اکتبر 2018

چاپ با دستگاه چاپ روی موس پد

5/5 - (5 امتیاز)

در کمتر از ۳۰ ثانیه یک موس پد چاپ شده داشته باشید..

اسم دستگاه چاپ روی موس پد به گوشتان خورده است؟

 

آیا تا بحال به موس پد، این ساده ترین وسیله کمکی که هر روز با آن سر و کار داریم دقت کردید؟ آیا دقت کرده اید که چگونه چاپ می شوند؟ آیا اسم دستگاه چاپ روی موس پد به گوشتان خورده؟ آیا تا بحال به خرید دستگاه چاپ روی موس پد فکر کرده اید؟

بله درست حدس زدید ما در همین مقاله قصد داریم این نوید را به شما بدهیم که می توانید رو پدموس طرح های مورد نظر خود را چاپ کنید. شاید تا به امروز خیلی به چاپ روی پد موس هایی که هر روزه در محیط کار و در منزل در حین کار با کامپیوتر با آن ها سروکار دارید دقت نکردید!

ولی ما تصمیم داریم به شما در این مقاله یادآوری کنیم شما هم می توانید با خرید یک دستگاه چاپ سابلیمشن روی ماوس پد به آسانی اقدام به چاپ روی موس پد خام نمایید.

پس با ما همراه باشید!

چاپ طرح تبلیغاتی روی موس پد

چاپ طرح تبلیغاتی روی موس پد

 

اگر به دنبال یک کسب و کار راحت و با سرمایه کم و با سود زیاد هستید که این روزها بیشتر افراد به دنبال همچنین شرایطی هستند، چرا به چاپ روی موس پد فکر نمی کنید؟

 

شما می توانید به آسانی هر طرح دلخواهی که بخواهید را  چاپ کنید و یا حتی می توانید با گرفتن سفارش از مشتریان خود چه حضوری چه آنلاین موس پد های سفارشی تهیه نمایید.

 

 

 

چرا دستگاه چاپ روی موس پد را انتخاب می کنیم؟

اگر به کارهای تبلیغاتی علاقه دارید و به دنبال سود حتمی هستید، می توانید شروع به چاپ پد موس تبلیغاتی نمایید. بسیاری از برندهای معروف و شرکت های مختلف برای تبلیغات خود از هدیه های تبلیغاتی زیادی استفاده می کنند. همان طور که می دانید تعیین و انتخاب نوع هدیه، بسیار مهم است.

اصولا هدیه ای انتخاب می کنند که کاربردی باشد، بیشتر در دسترس و جلو چشم باشد و ماندگار باشد. حالا شاید بهتر بتوانید دلیل انتخاب موس پد را به عنوان هدیه تبلیغاتی لمس و درک کنید.

 

پس اگر به دنبال کسب و کار برای چاپ عکس بر روی موس پد هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما با این دستگاه آشنا شوید.

تنها با خرید دستگاه چاپ روی ماوس پد و خرید پد موس ارزان و طراحی موس پد با سلیقه مشتریان خود، سود قطعی را بدست بیاورید و به کسب و کار خود رونق دهید .

 

برای آشنایی با انواع دستگاه های  پرس حرارتی جهت چاپ روی موس پد روی عکس زیر کلیک کنید.

دستگاه پرس حرارتی

 

 

همچنین اگر شما شرکتی هستید که هر ساله در رویدادهای مختلف شرکت می کنید  برای مشتریان خود هدیه تبلیغاتی تهیه می نمایید حتما با قیمت چاپ پد موس و قیمت های چاپ هدایا آشنایی دارید. ولی اگر به درستی حساب و کتاب کنید می توانید به این نکته مهم برسید که خرید دستگاه چاپ روی موس پد می تواند هزینه کمتر و سود بیشتری برای شما داشته باشد.

 

 

با دستگاه چاپ روی موس پد به راحتی کار کنید:

 

کار کردن با دستگاه های پرس حرارتی بسیار راحت است. با خرید این دستگاه تمام آموزش های اولیه کار با این دستگاه به شما داده می شود. دستگاه ها قابلیت های زیادی دارند که یکی از این قابلیت ها چاپ روی قاب گوشی موبایل و چاپ روی لیوان است که در این خصوص می توانید مقاله آموزش چاپ روی لیوان با پرس حرارتی را مطالعه نمایید.

دستگاه های پرس حرارتی قابلیت چاپ حرارتی روی بیشتر متریال ها را دارا هستند. آموزش و چگونگی چاپ روی موس پد با دستگاه پرس حرارتی بسیار آسان است. تنها نکته مهم در چاپ در دستگاه هیت پرس شناخت نوع متریال است.
موس پد ها اصولا از جنس پلی استر هستند. برای چاپ روی این متریال اگر با دستگاه پرس حرارتی آشنایی دارید تنها کافیست بدانید که چه تنظیماتی را برای متریال پلی استر انجام دهید.

 

در ادامه مقاله چگونگی کار با دستگاه چاپ روی موس پد را آموزش می دهیم:

 

چاپ روی موس پد با دستگاه چاپ روی موس پد

چاپ روی موس پد با دستگاه چاپ روی موس پد

 

 

 به آیتم های زیر برای شروع کار نیاز دارید:

  • کاغذ ترنسفر
  • موس پد خام
  • نوار چسب انتقال حرارت برای ثابت کردن کاغذ ترنسفر
  • یک دستگاه چاپ روی موس پد

 

 

 

 

 

 

 

مراحل چاپ روی موس پد با دستگاه پرس حرارتی:

 

مرحله اول چاپ عکس:

در اولین مرحله باید طرح چاپی خود را روی کاغذ ترنسفر چاپ کنید. برای این کار می توانید از چاپگرهای مختلف استفاده کنید که مخصوص چاپ روی کاغذ ترنسفر هستند.

 

مرحله دوم چاپ روی پد موس:

در این مرحله باید یک موس پد خام تهیه نمایید. موس پد ها ارزان قیمت هستند و در اشکال مختلف هندسی و غیرهندسی  مانند دایره ای، قلبی و مربعی در بازار موجود هستند. بهتر است موس پد مورد نیاز خود را در شکل و سایز دلخواه خود تهیه نمایید.

انواع موس پد چاپی تبلیغاتی

انواع موس پد چاپی تبلیغاتی

 

مرحله سوم چاپ عکس بر روی موس پد:

کاغذ ترنسفر را روی سمتی که می خواهید طرح را چاپ بزنید با نوارچسب حرارتی بچسبانید و طرح چاپی را برعکس روی آن قرار دهید. نوار چسب باعث می شود تا طرح روی موس پد ثابت مانده و تکان نخورد تا طرح چاپی درستی ایجاد شود.

 

مرحله چهارم چاپ:

موس پد با طرح چاپی را داخل دستگاه پرس حرارتی  قرار دهید. می توانید از یک کاغذ محافظ برای چاپ بهتر  و تمیزتر در این مرحله استفاده کنید. برای اینکه چاپ با کیفیتی داشته باشید باید با تنظیمات چاپ سابلیمیشن با دستگاه پرس حرارتی آشنایی داشته باشید.

 

 چاپ روی موس پد

چاپ روی موس پد

 

 

 

بسته به نوع دستگاه  و متریال خود، درجه حرارت را معمولا تا ۳۴۵-۳۳۰ درجه فارنهایت بالا ببرید. بعد از گذشت ۳۰ ثانیه کاغذ ترنسفر را از روی متریال جدا کنید.

شما می توانید از انواع دستگاه های پرس حرارتی شرکت رکورد برای چاپ روی پدموس استفاده کنید. می توانید از محصول جدید و بسیار کاربردی این شرکت، دستگاه پرس حرارتی ۴۰۵۰ مدل Molten-VC45M که صفحه کار آن در سایز ۴۰ در ۵۰ سانتی متر ساخته شده است نیز خریداری نمایید. پیشنهاد ما به شما این است قبل از شروع کسب و کار خود و بعد از تحقیقات خود، حتما از افراد متخصص در این زمینه یاری بگیرید.

چاپ طرح روی موس پد با دستگاه پرس حرارتی

چاپ طرح روی موس پد با دستگاه پرس حرارتی

 

 

 نکته: جنس موس پد ها اصولا  از لاستیک های کم تراکم ساخته شده اند که یک پارچه به آن متصل شده است که جنس های دیگری دارند مانند:

پارچه، پلاستیک، لاستیک های بازیافتی، نئوپرن، لاستیک سیلیکون، چرم، چوب پنبه، چوب، آلومینیوم.

 

در حال حاضر یک موس پد سفارشی با طرح دلخواه خود یا مشتری در کمتر از چند دقیقه دارید.

به همین راحتی با داشتن یک دستگاه پرس حرارتی و مواردی که در بالا گفته شد، می توانید طرح های مختلفی را با کیفیت بالا چاپ کنید و بدین ترتیب کسب و کار خودتان را راه بیندازید.

علاوه بر مواردی که گفته شد باید تنظیمات مانند زمان و دما و فشار را نیز برای به دست آوردن چاپ بهتر، به درستی تنظیم نمایید.

 

 

نکات و چگونگی تنظیمات دستگاه چاپ روی موس پد:

۱-    دمای دستگاه را روی ۴۰۰ درجه فارنهایت تنظیم کنید.
۲-    زمان را روی ۳۰ ثانیه تنظیم کنید.
۳-    تنظیمات فشار را روی درجه متوسط قرار دهید.
۴-    طرح چاپی مورد نظر را به صورت برعکس روی کاغذ ترنسفر قرار دهید.

 

شرکت رکورد عرضه کننده انواع دستگاه های پرس حرارتی با کاربردها و سایزهای مختلف می باشد. می توانید برای شروع کسب و کار و خرید دستگاه چاپ روی موس پد با مشاورین رکورد تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

چگونه بهترین نتیجه را با دستگاه پرس حرارتی چاپ روی موس پد داشته باشیم:

برای دست یابی به بهترین نتیجه باید اصول کار با دستگاه را بدانید که در این زمینه  پیشنهاد می کنیم مقاله راهنمای کار با دستگاه پرس حرارتی را مطالعه نمایید و همچنین چگونگی تمیز کردن دستگاه چاپ پرس حرارتی را بعد از هر بار کار کردن با دستگاه چاپ خود بدانید که برای کارهای بعدی، مشکلی در چاپ حرارتی نداشته باشید و چاپ با کیفیتی بدست بیاورید.

 

ممکن است بعد از کار چاپ روی موس پد، مقداری جوهر روی بدنه دستگاه و سطح المنت ها بریزد  و چون سطح المنت ها حرارت بسیار بالایی دارد حالت سوختگی ایجاد شود. نگران نشوید!  فقط لازم است دستگاه چاپ حرارتی موس پد را بعد از کار تمیز نمایید.

 

اگر به هر دلیلی دستگاه شما نیازمند تعمیر شد پیشنهاد می کنیم خودتان اقدام به تعمیر دستگاه چاپ روی موس پد نکنید، بلکه با متخصصین ما در شرکت رکورد جهت تعمیر دستگاه خود تماس بگیرید.

اگر علاقه دارید در این زمینه کسب و کاری راه بیندازید و نمی دانید از کجا و چگونه شروع کنید و باید چه دستگاه هایی برای چاپ روی موس پد خریداری کنید. می توانید به صفحه شروع کسب و کار چاپ روی ماوس پد مراجعه نمایید تا مرحله به مرحله چگونگی جزئیات شروع کار چاپ موس پد را فرابگیرید.

 

 

 

نمونه طرح چاپ روی موس پد:

چاپ عکس تبلیغاتی

چاپ عکس تبلیغاتی

چاپ لوگو

چاپ لوگو

موس پد تبلیغاتی

موس پد تبلیغاتی

چاپ طرح روی موس پد

چاپ طرح روی موس پد

چاپ عکس

چاپ عکس

چاپ عکس روی موس پد

چاپ عکس روی موس پد

 

 

 

اگر  علاقه دارید به جز چاپ روی موس پد، روی متریال ها و گزینه های دیگر نیز با پرس حرارتی کار چاپ را نیز انجام دهید، می توانید مقاله چگونگی چاپ روی کلاه با دستگاه پرس حرارتی  و مقاله چاپ روی بشقاب با دستگاه پرس حرارتی و مقاله چاپ روی تی شرت را نیز مطالعه نمایید.

 

 

 

آموزش تصویری چگونگی چاپ روی موس پد:

 

 

 

 

برای دریافت قیمت دستگاه می توانید به لیست قیمت محصولات رکورد مراجعه نمایید.

 

امتیاز شما به این مقاله
5/5 - (5 امتیاز)
برچسب ها:
مقالات مرتبط

یاور ما در سایت باشید

با ارسال دیدگاه های خود در سایت، جهت بهبود مطالب مارا یاری فرمایید

ALi در تاریخ 31 جولای 2022 گفته:

سلام. چه پرینترهایی میتونن روی کاغذ ترانسفر طرح چاپ کنن؟

    ادمین در تاریخ 21 نوامبر 2022 گفته:

    با سلام وقتتون بخیر
    Gz 1904 / 1908
    Allwin TSR1804 / TSR1808

نورانی در تاریخ 15 جولای 2019 گفته:

سلام. من دستگاهی میخوام که بشه باهاش چاپ روی پد موس انجام بدم. میشه راهنمایی کنید و قیمت را اعلام کنید.

    ادمین در تاریخ 15 جولای 2019 گفته:

    سلام. دستگاه های پرس حرارتی شرکت رکورد قابلیت چاپ روی پد موس را دارا هستند برای اینکه به شما دستگاه مناسبتان را پیشنهاد کنیم نیازمند دانستن اطلاعات بیشتری هستیم تا مشاوره و انتخاب درستی داشته باشیم بدین منظور می توانید با شماره ۴۴۲۰۸۹۸۹ تماس بگیرید و برای دریافت قیمت های به روز دستگاه چاپ روی پد موس به صفحه لیست قیمت ما مراجعه نمایید.

صادقی در تاریخ 30 ژانویه 2019 گفته:

باسلام. کدام یک از مدل های دستگاه های پرس حرارتی قابلیت چاپ روی موس پد را دارند؟

    ادمین در تاریخ 30 ژانویه 2019 گفته:

    تمام دستگاه های پرس حرارتی قابلیت چاپ روی موس پد را دارند، شما می توانید بر اساس نیازمندی های خود و سایز مورد نظر دستگاه و چاپ هایی که ممکن است روی متریال های دیگر داشته باشید نوع دستگاه را انتخاب نمایید. می توانید برای دریافت مشاوره و یا دیدن کارکرد دستگاه ها با متخصص رکورد تماس بگیرید.

محسن در تاریخ 12 ژانویه 2019 گفته:

آیا باید موس پد جنس خاصی باشد که در دستگاه چاپ روی موس پد قرار دهیم؟

    ادمین در تاریخ 16 ژانویه 2019 گفته:

    باسلام در سابلیمیشن جنس و ماهیت هر متریالی باید قابلیت چاپ رو داشته باشد، با توجه به اینکه جنس موس پد از کامپوزیت های پلاستیکی ساخته میشود قابلیت چاپ روی این متریال وجود دارد.

امیر در تاریخ 12 ژانویه 2019 گفته:

سلام باتشکر از مقالات خوبتان

رضا در تاریخ 12 ژانویه 2019 گفته:

سلام. آیا می توان موس پدهایی که با دستگاه چاپ می شوند را شست؟

حمیدی در تاریخ 13 نوامبر 2018 گفته:

قیمت دستگاه چاپ روی موس پد چند است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

(ضروری)
(ضروری) (ضروری)