نویسنده:recorditgroup 2,508 بازدید بدون دیدگاه تاریخ انتشار: 15 نوامبر 2016

بهترین متریال برای دستگاه چاپ بنر

5/5 - (1 امتیاز)

دستگاه چاپ بنر هر چقدر هم کیفیت بالایی داشته باشد ولی باز هم کیفیت مواد اولیه آن بسیار مهم است. برای انتخاب رول های بنر دستگاه چاپ بنر باید به کیفیت و وزن آن توجه داشته باشید. شناخت بهترین متریال برای دستگاه چاپ بنر بسیار مهم است.  رول بنر در سه نوع زیر در بازار عرضه می شود:

بهترین متریال برای دستگاه چاپ بنر

انواع رول دستگاه چاپ بنر:

  • رول بنر ۸ اونس معادل تقریبا ۲۲۶٫۷ گرم
  • رول بنر ۱۰ اونس معادل تقریبا ۲۸۳ گرم
  • رول بنر ۱۳ اونس معادل تقریبا ۳۶۸٫۵ گرم
  • رول بنر ۱۸ اونسمعادل تقریبا ۵۱۰ گرم

اما ممکن است از خود بپرسید که این اعداد به چه معنا می باشند؟ در واقع این اعداد معیاری برای انتخاب وزن مناسب بنر مورد نظر شما می باشد و  بیانگر وزن هر متر مربع از بنر می باشد. به عنوان مثال یک شیت یک متر مربعی از رول بنر ۱۳ اونس دارای وزن ۱۳ اونس می باشد و همین طور یک متر مربع از رول ۱۸ وزنش ۱۸ اونس است. پس بنر ۱۰ اونسی از همه سبک تر است و مقاومت کمتری نسبت به دو تای دیگر دارد.

اما سبک بودن بنر به این معنا نیست که آن را به عنوان متریال دستگاه چاپ بنر خود انتخاب نکنید. بنر های ۱۰ اونس اصولا برای چاپ بنرهای کوچک و قابل استفاده در محیط های بسته بسیار مناسب می باشند. این در حالی است که از بنرهای ۱۳ اونس اصولا برای محیط های بازی که امکان وزش باد نیز وجود دارد استفاده می شود.

در دستگاه های چاپ بنر از رول بنر های ۱۸ اونس زمانی استفاده می شود که بخواهید بنرهای بزرگ و برای محیط های باز استفاده کنید چون این نوع اصولا مقاومت بسیار بالایی دارد. البته بنر ١٨ انس بسیار کم مصرف می شود و می توان به جای آن از بنر ٨ انس که در بازار ایران بیشتر استفاده می شود استفاده کرد. این بنر برای چاپ های تاریخ مصرف دار ( کمتر از یک هفته) و مناسبتی استفاده می شود.

شرکت هایی که خدمات چاپ بنر را ارائه می دهند در صورتی که حرفه ای باشند مسلما قبل از سفارش گیری بنر تبلیغاتی شما، سایز کارتان را برای انتخاب نوع بنر دستگاه چاپ بنر خواهند پرسید تا بتوانند خدماتی با کیفیت به شما ارائه دهند در غیر این صورت شما می توانید با دانستن همین نکات بالا به راحتی گوشزدهای لازم را ارائه بدهید تا در قبال پرداخت هزینه، خدمات خوبی هم تحویل بگیرید.

با همه این ها تنها وزن بنر برای شروع چاپ با دستگاه چاپ بنر شما کافی نیست. چون چگالی بنر بنا به نوع بافت آن در شرکت های مختلف نیز متفاوت می باشد و بهتر است که برای خرید بنر به شرکت سازنده نیز اطمینان داشته باشید تا بهترین کیفیت را متناسب با کار خود انتخاب کنید.

امتیاز شما به این مقاله
5/5 - (1 امتیاز)
برچسب ها:
مقالات مرتبط

یاور ما در سایت باشید

با ارسال دیدگاه های خود در سایت، جهت بهبود مطالب مارا یاری فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

(ضروری)
(ضروری) (ضروری)

۴۸۳۱۵ - ۰۲۱