نویسنده:recorditgroup 2,355 بازدید بدون دیدگاه تاریخ انتشار: 2 سپتامبر 2017

معرفی اجزای تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته

4.5/5 - (2 امتیاز)

از محصولات شرکت رکورد دستگاه حروف ساز یا چنلیوم است که از آن می توان برای ساخت حروف برجسته در تابلو ها استفاده کرد. حروف برجسته از دو قسمت تشکیل شده اند : رویه حروف و دور حروف

  در این مقاله در مورد معرفی اجزای تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته  توضیح می دهیم :

معرفی اجزای تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته

معرفی اجزای تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته

معرفی اجزای تابلوهای حروف برجسته

رویه حروف برجسته

رویه حروف از پلکسی گلاس ساخته شده است این پلکس گلاس از پلی کربنات شفاف ساخته می شود که جایگزین خوبی برای شیشه به حساب می آید . اگر در جایی به  کلمه های طلق، اکریلیک، پلی اکریلیک و پلکسی برخوردید در حقیقت  درباره پلکسی گلاس صحبت می شود.

به جهت این که پلکسی گلاس ها کثیف نشوند، روکشی رنگی در دو طرف پلکسی چسبیده می شود. شاید بپرسید دلیل وجود این روکش پلکسی گلاس چیست؟  این روکش باعث می شود:  رطوبت کمتری جذب شود، در برابر مواد شیمیایی مثل اسید ها و روغن ها و مواد پاک کنننده مقاومت بالایی داشته باشد ، قابلیت برش داشته باشد و می توانند بوسیله دستگاه لیزر و cnc روی این روکش حکاکی نیز انجام دادهمچنین  انعطاف پذیری و زیبایی منحصر بفردی دارند.

اجزای تابلوهای حروف برجسته

اجزای تابلوهای حروف برجسته

در تابلوهای چنلیوم جهت زیبایی بیشتر  و تنوع کار می توان از رنگ های مختلف پلکسی گلاس ها استفاده کرد . پلکسی گلاس ها در سه حالت  شفاف، مات و نیمه مات در بازار عرضه می شوند.  در تابلو ها برای داشتن نتیجه بهتر از نوع نیمه مات یا رنگ شیری استفاده می کنند چون رنگ نیمه مات نور را از خود عبور میدهد

تفاوت رنگ  مات با نیمه مات در عدم گذردهی نور است.  پلکسی شفاف نیز مانند شیشه عمل می کند.

تابلو حروف برجسته

تابلو حروف برجسته

دور حروف برجسته

دور حروف برجسته نواری است که از جنس آلومینیوم یا چنلیوم ساخته شده است . به این دلیل که این حروف اکثرا در فضای باز و در تابلوهای مغازه ها استفاده میشوند و در معرض اشعه آفتاب یا بارندگی هستند از چنلیوم ساخته می شوند زیرا چنلیوم در مقابل عوامل محیطی ماندگاری بالایی دارد و همچنین در گذر زمان بر اثر تغییرات محیط تغییر رنگ نمی دهند.

چلنیوم در رنگ های مختلف و عمدتا رنگ های سفید، مشکی، طلایی و نقره ای براق در بازار موجود است.

امروزه کاربرد حروف برجسته در تابلو ها بسیار است با پیشرفت علم و و جذاب شدن کارها از لامپ ها در این حروف استفاده می شود. امروز از لامپ های SMD به دلیل ضد آب بودن، مقاوم بودن در مقابل ضربه، تولید کم گرما،  مصرف کم و عمر بالا استفاده می شود .

امتیاز شما به این مقاله
4.5/5 - (2 امتیاز)
برچسب ها:
مقالات مرتبط

یاور ما در سایت باشید

با ارسال دیدگاه های خود در سایت، جهت بهبود مطالب مارا یاری فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

(ضروری)
(ضروری) (ضروری)

۴۸۳۱۵ - ۰۲۱