نویسنده:recorditgroup 1,790 بازدید بدون دیدگاه تاریخ انتشار: 29 آگوست 2017

قیمت در مقابل کیفیت در ساخت تابلوهای حروف با دستگاه حروف ساز

5/5 - (1 امتیاز)

همان طور که قبلا هم گفته شد، دستگاه های حروف ساز یا همان چنلیوم دستگاهی است که برای ساخت تابلوهای حروف برجسته مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر شما هم جزو کسانی هستید که دستگاه حروف ساز دارند و به مشتریان خود خدمات می دهند، ممکن است با این مسئله مواجه شوید که خدمات خود را با کیفیت بالا به مشتریان خود ارائه دهید یا قیمت پایین؟  در ادامه مقاله قیمت در مقابل کیفیت در ساخت تابلوهای حروف با دستگاه حروف ساز را مطالعه نمایید.

کیفیت خوب حروف در دستگاه حروف ساز

کیفیت خوب حروف در دستگاه حروف ساز

همان طور که به عنوان یک خدمات دهنده ساخت تابلوهای حروف برجسته  می دانید؛ کیفیت یک فاکتور مهم در عمر تابلوها است  و در مقابل آن پایین بودن قیمت یک تابلو به جهت رضایت مشتری نیز امری مهم است. شما به راحتی می توانید با پایین آوردن کیفیت کار خود، قیمت نهایی را نسبت به بقیه رقبای خود پایین بیاورید و فروش بیشتری داشته باشید.

اما اگر شما هم جزو حرفه ای های این بازار باشید و یا می خواهید جزو بهترین ها باشید؛ حتما باید بدانید که با پایین آوردن کیفیت خود در طولانی مدت مشتریان خود را از دست خواهید داد چون با پایین بودن کیفیت کارتان اعتماد آن ها نسبت به شما از بین می رود. پس بهتر است به جای پایین آوردن کیفیت کارتان، مشتریان خود را متقاعد کنید که چرا قیمت شما نسبت به سایر رقبایی که محصولات بی کیفیت به بازار عرضه می کنند بالاتر است.

کیفیت و قیمت در تابلوهای حروف ساز

کیفیت و قیمت در تابلوهای حروف ساز

امتیاز ساخت تابلوهای حروف برجسته با کیفیت

همان طور که می دانید تابلوهایی که در بالای مغازه ها و فروشگاه ها زده می شود در واقع حکم سرمایه برای آن کسب و کار دارد و شاید این تابلوهای حروفی ارزش تبلیغاتی بیشتری نسبت به تبلیغات روزنامه ای یا بنرهای تبلیغاتی داشته باشد چون هر روز سال دیده می شوند و بسیار تاثیرگذار هستند.

سعی کنید موارد زیر را در ساخت تابلوها با دستگاه حروف ساز در نظر بگیرید:

  • بهترین نوع ورقه پلکسیسعی کنید از بهترین ورقه ها برای ساخت تابلوهای دستگاه حروف ساز استفاده کنید. طلق خوب، طلقی است که شفاف باشد و زود در مقابل آفتاب و شرایط آب و هوایی نامناسب کدر نشود.

 

  • استفاده از لبه چنلیوم های با کیفیتهمیشه از لبه های محکم و مرغوب استفاده کنید؛ در غیر این صورت بعد از گذر زمان در مقابل آفتاب، باران و گرما و سرما زنگ می زند و یا سیاه می شود.
  • استفاده از لامپ smdبهتر است از لامپ های ضد آب استفاده کنید هرچند که این لامپ ها نسبت به بقیه گران تر هستند. در غیر این صورت بعد از مدتی نور لامپ ها کاهش پیدا می کند و یا بعد از مدتی می سوزد.
  • استفاده از ورق PVC با ضخامت مناسباین ورقه ها در ضخامت های متفاوتی به بازار عرضه می شوند. هر چند که ورقه های با ضخامت بالاتر گران تر هستند؛ اما شما سعی کنید از ورقه های با کیفیت استفاده کنید تا شاهد جدا شدن چنلیوم از PVC نباشید.
  • انتخاب ترانس مناسب با تعداد لامپ های استفاده شدهدر مورد ترانس ها هم سعی کنید از نوع ضد آب آن استفاده کنید هر چند که قیمت آن بسیار بالاتر از ترانس های معمولی است.
قیمت در مقابل کیفیت در ساخت تابلوهای حروف با دستگاه حروف ساز

قیمت در مقابل کیفیت در ساخت تابلوهای حروف با دستگاه حروف ساز

  • استفاده از نیروی حرفه ای برای نصب تابلوهااز کیفیت قطعات که بگذریم؛ نصب تابلو مقوله ای بسیار مهم است که باید به آن توجه زیادی داشت. برای این کار سعی کنید از افراد کارآزموده استفاده کنید چون عواملی مانند ارتفاع محل نصب تابلو، چگونگی نصب حروف، نحوه تقسیم جریان برق و … در عمر تابلوها بسیار مهم است.
  • داشتن یک دستگاه حروف ساز با کیفیتداشتن یک دستگاه مناسب و مرغوب نیز یکی دیگر از عوامل مهم در رضایت مشتریان است. سعی کنید از شرکت هایی دستگاه خود را خریداری نمایید که در این زمینه تخصص و تجربه کافی را داشته باشند و صرفا به دنبال ارزان ترین دستگاه های حروف ساز نباشید.

با کمی دقت به نکات بالا و ارائه خدمات با کیفیت می توانید به راحتی بازار خوبی را با داشتن یک دستگاه حروف ساز کسب کنید. در صورتی که تمایل به خرید یک دستگاه حروف ساز با کیفیت بالا دارید، می توانید با مشاوران ما در این زمینه تماس بگیرید.

اینفوگرافی درباره کیفیت و قیمت تابلو در دستگاه حروف ساز

اینفوگرافی درباره کیفیت و قیمت تابلو در دستگاه حروف ساز

امتیاز شما به این مقاله
5/5 - (1 امتیاز)
برچسب ها:
مقالات مرتبط

یاور ما در سایت باشید

با ارسال دیدگاه های خود در سایت، جهت بهبود مطالب مارا یاری فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

(ضروری)
(ضروری) (ضروری)

۴۸۳۱۵ - ۰۲۱