نویسنده:recorditgroup 1,980 بازدید بدون دیدگاه تاریخ انتشار: 18 جولای 2017

چگونه علائم تبلیغاتی موثری داشته باشیم؟

5/5 - (1 امتیاز)

مطمئنا شما هم نمی خواهید که هیچ کس به علائم تبلیغاتی که شما با دستگاه برش شبرنگ خود طراحی و ایجاد کرده اید، نگاه سرسری بیندازد اما ممکن است ناخودآگاه این اتفاق برای شما افتاده باشد. حالا زمان این رسیده تا نگاهی تازه به تبلیغات خود داشته باشید و دقت خود را نسبت به این مسئله بالاتر ببرید تا دوباره دچار شکست نشوید.

در این مقاله به شما دو راه حل داده خواهد شد تا یاد بگیرید چطور با استیکرهای تبلیغاتی خود که با برش شبرنگ می سازید، نگاهی تازه داشته باشید.

 

نمونه علائم تبلیغاتی موثر برش خورده با دستگاه کاتر پلاتر

نمونه علائم تبلیغاتی موثر برش خورده با دستگاه کاتر پلاتر

 

اول از همه به این موضوع دقت کنید که “چه چیزی می بینید؟”

آیا موضوعی که می خواهید به نمایش بگذارید و هدف اصلی تبلیغات شما است به اندازه کافی بزرگ، واضح و برجسته است؟ اگر بقیه رقبای نزدیکتان رشد زیادی نسبت به شما دارند، ممکن است به دلیل همین نبودن یکی از این سه صفت اصلی باشد.

به طور مثال، اگر شما یک رستوران دارید و اسم رستوران شما ارکیده باشد و شما واژه “رستوران” را به اندازه کافی بزرگ ایجاد نکرده باشید، ممکن است خیلی از افراد شما را نادیده بگیرند و به راحتی از کنار کسب و کار شما رد شوند.

دومین راهی که می توانید به آن رجوع کنید این است که از خودتان بپرسید در تابلوی تبلیغاتی خود ” چه چیزهایی را نمی بینید؟”

آیا شما در سرویس های خود تغییراتی دارید؟

ممکن است شما یک سری امتیازات خاص مانند تخفیفات ویژه برای مشتریان خود داشته باشید. به نظرتان موقعیت خوبی نیست تا این موضوع را با مشتریان خود در تابلوهای تبلیغاتی خود به اشتراک بگذارید؟

 

نمونه ای دیگر از یک تبلیغات جذاب

نمونه ای دیگر از یک تبلیغات جذاب

 

جالب است بدانید که اهمیت جذابیت تابلوهای تبلیغاتی که با استفاده از دستگاه های حروف ساز و یا دستگاه های برش شبرنگ ساخته می شوند به حدی زیاد است که طبق مطالعات و آمارهای انجام گرفته، ۷۶% از مشتریان شما را همین تابلوها به سمتتان می کشانند. حتی اگر کسب و کار شما متفاوت با انواع کسب و کارهای خدماتی باشد هم می تواند تقریبا ۴۵% برای شما افزایش فروش به همراه داشته باشد.

ABC فرآیندی است که موسسه بین المللی تابلوهای تبلیغاتی به خدمات دهندگان کسب و کار معرفی کرده است و مطابق با تصویر زیر است:

برای داشتن یک تابلو تبلیغاتی موثر طبق این روند پیش بروید.

برای داشتن یک تابلو تبلیغاتی موثر طبق روند ABC پیش بروید.

 

سعی کنید تابلوی مناسبی آماده کنید تا فرآیند سه مرحله ای ABC طبق الگویی صحیح اجرا شود:

۱٫ جلب توجه

۲٫ برندسازی

۳٫ فروش

تبلیغات یکی از مهمترین روش های کسب درآمد است و هزینه های تقریبا زیادی دارد. به همین دلیل سعی کنید قبل از ایجاد و صرف هزینه، بهترین تصمیم ها را بگیرید.

در صورتی که تمایل دارید می توانید برای داشتن یک برش بهتر، راهنمای تنظیمات برش استیکر با Roland VersaWorks و Illustrator را مطالعه بفرمایید.

امتیاز شما به این مقاله
5/5 - (1 امتیاز)
برچسب ها:
مقالات مرتبط

یاور ما در سایت باشید

با ارسال دیدگاه های خود در سایت، جهت بهبود مطالب مارا یاری فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

(ضروری)
(ضروری) (ضروری)

۴۸۳۱۵ - ۰۲۱