نویسنده:recorditgroup 2,924 بازدید بدون دیدگاه تاریخ انتشار: 4 جولای 2017

استفاده از کاتر پلاتر رولند برای ساخت انواع عکس برگردان

5/5 - (2 امتیاز)

قبل از شروع مقاله استفاده از کاتر پلاتر رولند برای ساخت انواع عکس برگردان بهتر است ابتدا به این سوال پاسخ داده شود که چرا از عکس برگردان ها استفاده می شود؟ در واقع بهتر است بپرسیم چرا از آن ها استفاده نشود در حالی که منبع مناسبی برای درآمدزایی گرافیست ها و شرکت های گرافیکی است. در واقع کاربران زیادی در بازار هستند که تنها با چاپ و پرینت انواع لیبل ها و استیکرها برای برندینگ و ترویج محصولات شرکت ها، درآمدهای بسیار بالایی دارند.

 

کاتر پلاتر رولند

کاتر پلاتر رولند

این عکس برگردان ها که به آن ها برچسب های برش خورده هم می گویند؛ یک نوع از تبلیغات گران قیمت به شمار می روند در حالی که می توان با خرید یک دستگاه کاتر پلاتر رولند یا همان دستگاه برش شبرنگ، انواع عکس برگردان ها را در سایزها و طرح های مختلف ایجاد کرد.

لیبل های روی شیشه نوشیدنی ها را نیز می توانید توسط برش شبرنگ ایجاد کنید. یک طراحی زیبا برای برچسب روی شیشه های یک شرکت تولیدی مسلما تاثیر زیادی روی فروش خواهد داشت.

جالب است بدانید که لیبل روی جعبه ها هم می توان با همین دستگاه برش و چاپ ایجاد کرد. خیلی از شرکت ها برای زیبایی تبلیغات و بسته بندی های خود ارزش قائل می شوند و سعی می کنند تا بهترین ها را به جهت فروش بالاتر ایجاد کنند.

 

برچسب روی شیشه مواد غذایی

برچسب روی شیشه مواد غذایی

 

با چاپ و برش های برجسته، کاربران می توانند استیکرهای متفاوتی را ایجاد کنند. همچنین شما می توانید با کمک گرفتن از نرم افزار دستگاه کاتر پلاتر رولند، لیبل های بسیار زیبایی را به راحتی ایجاد کنید.

مسلما استفاده از دستگاه های برشی که هم چاپ و هم برش انجام می دهند هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ زمانی به صرفه تر می باشند و به جز این مسایل وقتی هر دو این عملیات با یک دستگاه انجام شود مسلما دقت کار بالاتر می رود.

 

 

کاتر پلاتر رولند

کاتر پلاتر رولند

 

بنابراین با داشتن یک دستگاه از شرکت Roland، به جهت برش استیکر شما یک کار دو مرحله ای را می توانید در یک مرحله انجام دهید. کافیست:

  1. یک دستگاه کاتر پلاتر رولند بخرید.
  2. دستگاه را نصب کنید.
  3. عکس برگردان خود را طراحی کنید.
  4. کار با دستگاه برش شبرنگ خود را شروع کنید.

 

 

بنابراین؛ اگر شما هم قصد راه اندازی یک کسب و کار پر درآمد را دارید و یا می خواهید کار فعلی خود را گسترش دهید، برای خرید و آشنایی با کاربردهای دیگر دستگاه کاتر پلاتر رولند، می توانید به صفحه محصولات ما مراجعه نمایید و یا با مشاوران ما در شرکت رکورد تماس حاصل فرمایید.

 

امتیاز شما به این مقاله
5/5 - (2 امتیاز)
برچسب ها:
مقالات مرتبط

یاور ما در سایت باشید

با ارسال دیدگاه های خود در سایت، جهت بهبود مطالب مارا یاری فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

(ضروری)
(ضروری) (ضروری)

۴۸۳۱۵ - ۰۲۱