نویسنده:محمد روحانی 3,722 بازدید بدون دیدگاه تاریخ انتشار: 17 آوریل 2018

چاپ روی کاشی با دستگاه چاپ فلت بد

5/5 - (1 امتیاز)

دستگاه چاپ فلت بد همان طور که قبلا هم بیان شده، قابلیت چاپ روی تمام سطوح مسطح را با بهترین کیفیت و بالاترین ماندگاری داراست. از جمله متریال هایی که این دستگاه قابلیت و توانایی چاپ روی آن را دارد، کاشی می باشد. در ادامه می توانید درباره چگونگی چاپ یووی روی کاشی با دستگاه چاپ فلت بد را آموزش ببینید.

دستگاه چاپ فلت بد یووی

دستگاه چاپ فلت بد یووی

چرا دستگاه چاپ فلت بد را جهت چاپ یووی روی کاشی انتخاب کنید؟

دستگاه چاپ فلت بد با ویژگی های خاص و منحصربفرد خود جایگاه خوبی در بین دستگاه های چاپ اخیرا پیدا کرده است. دستگاه چاپ فلت بد، چاپ ماندگار با رزولوشن بالا دارد. به دلیل اینکه جوهر در سطح متریال جذب نمی شود غلظت رنگ چاپی بیشتر و بهتری نسبت به سایر روش های چاپ دارد.

دستگاه چاپ فلت بد با سایز میزهای مختلف توانایی چاپ کردن روی متریال های سایزهای مختلف و حتی بزرگ تر را هم دارا هستند.

نکته مهم : سرعت کار بالا با این دستگاه می باشد زیرا جوهر یووی به کار رفته در دستگاه فلت بد، بدون صرف زمان و سریعا خشک می شود و این ویژگی در رسیدن به نتیجه کار سریعتر کمک شایانی می کند.

چاپ روی کاشی با دستگاه چاپ فلت بد

چاپ روی کاشی با دستگاه چاپ فلت بد

به تازگی با حضور دستگاه های چاپ فلت بد یووی، بازار تزئیات داخلی شاهد ظهور کاشی های سرامیکی سفارشی جهت چاپ عکس ها روی کاشی ها است به همین دلیل بر آن شدیم تا مقاله مختصری در این زمینه بنویسیم تا شما با یکی دیگر از کاربردهای دستگاه چاپ فلت بد آشنا شوید.

طراحان داخلی سال هاست به کار چاپ پارچه های سفارشی روی آورده اند. به راحتی می توانید تولیدکنندگان پارچه های سفارشی را  بر اساس تقاضا، در سراسر جهان پیدا کنید.  اما امروزه معماران، طراحان داخلی، عمده فروشان کاشی و سنگ به سمت چاپ روی کاشی های سفارشی نیز روآورده اند.

چاپ روی کاشی دیواری

چاپ روی کاشی دیواری

چاپ روی کاشی به چه معناست؟

دستگاه چاپ فلت بد مانند هر دستگاه چاپ جوهرافشان دیگری کار می کند. دستگاه چاپ فلت بد یووی از جوهر  مخصوصی استفاده می کند که این  جوهر قابلیت این را دارد که با نور ماورا بنفش سریعا خشک شود. این جوهر به طور مستقیم روی  سطح کاشی قرار می گیرد و هیچ فرایند انتقال در حین این کار اتفاق نمیوفتد و قرار گرفتن جوهر در یک مرحله انجام می شود.

وقتی کار چاپ روی کاشی انجام شد از دستگاه چاپ آن را خارج کرده جوهر کاملا خشک شده و در همان لحظه آماده استفاده می باشد.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص چاپ روی کاشی می توانید مقاله کاربردهای دستگاه چاپ فلت بد روی کاشی و دیوار  را مطالعه فرمایید تا به نتیجه کلی درباره اینکه چرا باید دستگاه چاپ فلت بد بخرید، برسید.

با توجه به این که دستگاه چاپ فلت بد قیمت بالایی دارد و ممکن است برای بعضی از کارها شما نخواهید هزینه زیادی کنید، ما به شما پیشنهاد می کنیم تا از انواع دستگاه چاپ روی کاشی مثل دستگاه سابلیمیشن پرس ۵۰ در ۴۰ استفاده نمایید.

امتیاز شما به این مقاله
5/5 - (1 امتیاز)
برچسب ها:
مقالات مرتبط

یاور ما در سایت باشید

با ارسال دیدگاه های خود در سایت، جهت بهبود مطالب مارا یاری فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

(ضروری)
(ضروری) (ضروری)

۴۸۳۱۵ - ۰۲۱