نویسنده:recorditgroup 3,705 بازدید بدون دیدگاه تاریخ انتشار: 12 سپتامبر 2017

چاپ روی شیشه با استفاده از دستگاه چاپ فلت بد

5/5 - (1 امتیاز)

چاپ روی شیشه از جمله هنرهایی است که از قدیم مورد علاقه افراد زیادی بوده است. در گذشته به روش های مختلفی این کار را انجام می دادند اما در حال حاضر با وجود دستگاه چاپ فلت بد، به راحتی می توانید چاپ شیشه با دستگاه چاپ فلت بد را با هر نوع ایده خلاقانه ای انجام دهید.

پیشرفت در این فناوری، دنیایی از فرصت های جدید برای تجارت در زمینه چاپ روی انواع مدیاها فراهم کرده است که شیشه یکی از آن ها می باشد. در قدیم چاپ روی شیشه، آینه و ظروف شیشه ای به صورت دستی انجام می گرفت اما امروزه برای داشتن چاپی بهتر، سریعتر و مقرون به صرفه تر، از فن آوری چاپ دیجیتال فلت بد استفاده می شود.

چاپ یووی روی شیشه

چاپ یووی روی شیشه

چاپ شیشه با دستگاه چاپ فلت بد:

همان طور که می دانید شیشه در صنعت ساختمان کاربرد زیادی دارد و امروزه معماران درسرتاسر جهان به دنبال روش های نوین برای استفاده از شیشه در این صنعت می باشند. بنابراین شما می توانید با خرید یک دستگاه چاپ فلت بد از مزایای چاپ روی شیشه در زمینه های مختلفی مانند معماری، ساختمان سازی و دکوراسیون داخلی به جهت ساخت پنجره، درها و سقف های شیشه ای استفاده نمایید.

چاپ روی شیشه

چاپ روی شیشه

لیست کاربردهای چاپ شیشه با دستگاه چاپ فلت بد

در ادامه لیستی از مواردی که از شیشه در ساختمان سازی استفاده می شود، آورده ایم:

  • پارتیشن ها
  • حفاظ بلکن ها
  • نرده های داخلی
  • پوشش دیوارها
  • نمای ساختمان
  • پنجره های سقفی
  • دکوراسیون های داخلی

چاپ فلت بد با مکانیزم هیبرید تا عرض ۳٫۲ متر، می تواند چاپی ماندگار با حداکثر سرعت چاپ و بهترین کیفیت تصویر را برای شما ایجاد کند.

چاپ یووی روی شیشه

چاپ یووی روی شیشه

شما بعد از چاپ نیازی نیست تا منتظر خشک شدن جوهر باشید چون بلافاصله بعد از چاپ، رنگ ها خشک می شوند. به همین دلیل در صورتی که شما با دستگاه فلت بد خود قصد ارائه خدمات به مشتریان را دارید، خیلی سریع می توانید به نیاز آن ها پاسخ دهید و این خود یک مزیت مهم و با ارزش برای این دستگاه ها می باشد.

اگر شما هم قصد خرید دستگاه چاپ فلت بد را دارید و هنوز اطلاعات دقیق راجع به آن ندارید می توانید به راحتی با مهندسین فروش ما در شرکت رکورد تماس گرفته و راهنمایی های لازم را کسب نمایید.

 

چاپ شیشه با دستگاه فلت بد

چاپ شیشه با دستگاه فلت بد

چاپ فلت بد روی شیشه

چاپ فلت بد روی شیشه

امتیاز شما به این مقاله
5/5 - (1 امتیاز)
برچسب ها:
مقالات مرتبط

یاور ما در سایت باشید

با ارسال دیدگاه های خود در سایت، جهت بهبود مطالب مارا یاری فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

(ضروری)
(ضروری) (ضروری)

۴۸۳۱۵ - ۰۲۱