نویسنده:محمد روحانی 3,689 بازدید بدون دیدگاه تاریخ انتشار: 24 آوریل 2018

چاپ کاغذ دیواری با دستگاه چاپ فلت بد یووی

5/5 - (1 امتیاز)

درباره دستگاه چاپ فلت بد تا به امروز مقاله های زیادی نوشتیم و با کاربردهای مختلف دستگاه چاپ فلت بد آشنا شدیم. دستگاه چاپ فلت بد به دلیل تنوع گسترده ی متریال های مختلف در صنایع مختلف، بسیار پرکاربرد شده است. یکی از کاربرد های دیگر که در این مقاله قصد داریم در خصوص آن مختصرا توضیح دهیم، چاپ کاغذ دیواری با دستگاه چاپ فلت بد می باشد.

در چند سال اخیر در منازل به جای رنگ از کاغذ دیواری های زیبا و با طرح های متنوع و به روزی استفاده می شود. هم چنین کاغذ دیواری با طرح های کودکانه در اتاق کودکان، بیشتر استفاده می شود.

چاپ کاغذ دیواری با دستگاه چاپ فلت بد یووی

چاپ کاغذ دیواری با دستگاه چاپ فلت بد یووی

چه دستگاهی مناسب چاپ کاغذ دیواری است؟

 نکته مهم: نکته مهمی که در خرید کاغذ دیواری مورد توجه همگان است، کیفیت خوب کاغذ دیواری، رنگ چاپ قوی و چاپ ماندگار و بادوام است. در نتیجه برای داشتن کاغذ دیواری با این ویژگی ها باید دستگاه چاپ با کیفیتی برای چاپ انتخاب شده باشد.

بهترین دستگاه برای چاپ روی کاغذ دیواری، دستگاه چاپ فلت بد است زیرا این دستگاه با وجود جوهر یووی و ویژگی های خاصی که دارد در نهایت نتیجه چاپ با کیفیت و با دوامی ایجاد خواهد کرد.

چاپ کاغذ دیواری با دستگاه چاپ فلت بد یووی

چاپ کاغذ دیواری با دستگاه چاپ فلت بد یووی

چرا کاغذ دیواری مورد توجه قرار گرفت؟

با پیشرفت و توسعه تکنولوژی چاپ دیجیتال یووی و پیشرفت نیازها در زمینه دکوراسیون داخلی، سفارشی سازی در زمینه دکوراسیون داخلی روز به روز بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. طرح های چاپ بر اساس نوع خانه مشتری، متریال و سایز مورد نیاز، تولید و در نهایت نصب و راه اندازی می شود.

از جمله  کاربردهای دستگاه چاپ فلت بد یووی، می توان تهیه کاغذ دیواری، نقاشی دیوار، نقاشی های تزئینی، چاپ روی سقف، سرامیک، چوب، شیشه و غیره نام برد.

با دستگاه چاپ یووی، هر تصویری می تواند با یک مرحله و با یک روش ساده، چاپ شود. نتیجه تصویر چاپی در دستگاه چاپ یووی یک تصویر رنگی باکیفیت است که در مقابل آب و  نور ماندگاری بالایی دارد و در نتیجه رنگ آن به مرور زمان مات و کم رنگ نمی شود. تکنولوژی چاپ جوهر رنگی و جوهر سفید در دستگاه چاپ یووی یکسان است.

چاپ روی کاغذ دیواری

چاپ روی کاغذ دیواری

مزیت های چاپ کاغذ دیواری با دستگاه چاپ فلت بد یووی

  1. سطح کاغذ دیواری با جوهر یووی چاپ می شود، جوهر خشک شده بعد از گذشت چند روز بدون بو خواهد بود بنابراین از آن می توان در محیط های داخلی استفاده کرد و جوهر می تواند چاپی ایجاد کند که کاغذ دیواری بدون خرد شدن، خم شود.
  2. تصویر چاپی بسیار باکیفیت و عالی خواهد بود. به ماندگاری تصویر چاپی و خراب شدن آن را می توان عدد ۵  داد در حالی که اگر چاپ با جوهر یووی انجام شود این عدد به ۷ افزایش می یابد.
چاپ یووی رو کاغذ دیواری

چاپ یووی رو کاغذ دیواری

 

  1. کیفیت بالا چاپ. دقت و کیفیت عکس ۱۲۰۰*۱۲۰۰  dpi است در نتیجه رنگ های زنده ای خواهیم داشت و دقیقا همان رنگی که در تصویر می بینید با رنگ چاپی کاملا یکسان خواهد بود.
  2. نوع ساختار مکانیکی دستگاه چاپ فلت بد به گونه ای است که کاغذ یا متریال در حین عمل چاپ، ثابت و بدون حرکت می ماند و تصویر چاپی درست و بدون انحرافی خواهید داشت. این موضوع در چاپ کاغذ دیواری های با عرض های بزرگ بسیار حائز اهمیت است.

دستگاه چاپ فلت بد یووی توانایی کار کردن مداوم ۴۸ ساعت پیوسته را دارد کارکرد آسان این دستگاه به گونه ای است که این امکان را فراهم می کند تا تنها یک اپراتور بتواند همزمان با چند دستگاه کار کند.

اگر علاقه مند هستید بدانید که چرا باید دستگاه چاپ فلت بد داشته باشید؟  و یا می خواهید با مزیت های دستگاه چاپ فلت بد بیشتر آشنا شوید به قسمت مقالات سایت رکورد مراجعه نماید و یا در صورت دریافت مشاوره با مشاورین چاپ تماس حاصل فرمایید.

امتیاز شما به این مقاله
5/5 - (1 امتیاز)
برچسب ها:
مقالات مرتبط

یاور ما در سایت باشید

با ارسال دیدگاه های خود در سایت، جهت بهبود مطالب مارا یاری فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

(ضروری)
(ضروری) (ضروری)

۴۸۳۱۵ - ۰۲۱