نویسنده:recorditgroup 3,576 بازدید بدون دیدگاه تاریخ انتشار: 19 ژوئن 2018

راهنمای خرید دستگاه پرس سابلیمیشن حرارتی

3.8/5 - (17 امتیاز)

اگر قصد خرید یک دستگاه پرس حرارتی را دارید به این نکته توجه داشته باشید که بر اساس نیازهای خود دستگاه درست و مناسبی انتخاب کنید. سایز المنت و صفحه، مدل طراحی و توان های مورد نیاز شما از جمله نکاتی است که باید در هنگام خرید دستگاه پرس حرارتی در نظر بگیرید. در ادامه می توانید درخصوص راهنمای خرید دستگاه پرس حرارتی برای کاربردهای متفاوت اطلاعاتی کسب کنید.

در حال حاضر در بازار انواع و اقسام این دستگاه ها موجود می باشد. به همین دلیل به این نتیجه رسیدیم که به شما نکاتی برای چگونگی انتخاب یک دستگاه پرس حرارتی مناسب را ارائه دهیم.

 

انواع متریال هایی که می توانید با دستگاه پرس حرارتی روی آن چاپ کنید.

انواع متریال هایی که می توانید با دستگاه پرس حرارتی روی آن چاپ کنید.

 

فاکتورهای زیادی برای خرید یک دستگاه پرس حرارتی وجود دارد که همه این ها بستگی به نحوه استفاده شما از آن را دارد. بنابراین قبل از خرید بهتر است به این نکته توجه کنید که شما این دستگاه را به جهت استفاده شخصی نیاز دارید و یا برای ایجاد یک کسب و کار؟

در نهایت باید بدانید که برای خرید این دستگاه موارد زیر را در نظر داشته باشید:

۱٫ نوع کاربری دستگاه

یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب دستگاه پرس، این است که شما دستگاه را به چه منظور می خواهید مورد استفاده قرار بدهید.
اگر شما این دستگاه را صرفا به جهت چاپ روی تی شرت و لباس مد نظر دارید به شما دستگاه های تک کاره فلت پیشنهاد می شود اما اگر مثلا دفتر تبلیغاتی دارید و بجز چاپ های فلت، تمایل به چاپ روی لیوان، چاپ روی بشقاب، چاپ روی پازل، چاپ کاور موبایل و … را دارید؛ به شما پیشنهاد می کنیم که دستگاه پرس حرارتی ۶ کاره، پرس ۸ کاره و یا در حالت پیشرفته تر سابلیمیشن سه بعدی را خریداری کنید. اگر علاوه برای چاپ های حرارتی مسطح، قصد چاپ نگین روی تی شرت و پارچه را دارید، دستگاه پرس حرارتی نگین را خریداری کنید.

۲٫ سیستم گرمایشی

وقتی قصد خرید هر نوع از دستگاه پرس حرارتی را دارید؛ باید به سیستم گرمایشی آن

دقت داشته باشید. در این مورد، ۲ گزینه است که باید به آن توجه کنید.

 

• ماکزیمم حرارتی که دستگاه می تواند تولید کند

البته ایجاد حرارت بیشتر، تایید کننده مرغوبیت آن نیست و شما با توجه به نیازتان باید دستگاهی با حرارت مناسب خریداری کنید.

• مدت زمان گرم شدن دستگاه
مسلما اگر شما این دستگاه را برای کسب و کارتان نیاز دارید، زمان برایتان بسیار مهم است و حتما منتظر ماندن برای گرم شدن دستگاه برایتان آزاردهنده خواهد بود.

۳٫ سایز دستگاه

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب یک دستگاه حرارتی مناسب، اندازه آن است. این نوع دستگاه ها در سایزهای متفاوتی به بازار عرضه می شوند.
مسلما کار کردن با دستگاه حرارتی بزرگتر آسان تر است اما از طرف دیگر این نوع دستگاه فضای بیشتری را اشغال می کند؛ بنابراین شما باید فضای خود را در نظر بگیرید و به نسبت ظرفیت کاری خود دستگاه مناسب تر را انتخاب نمایید.

 

نمونه چاپ روی لیوان

نمونه چاپ روی لیوان

 

نکته: اگر به فکر چاپ تبلیغات روی لیوان، کلاه و یا تیشرت هستید، مطمئنا برای خرید دستگاه پرس حرارتی با انتخاب های زیادی روبرو خواهید شد. اما آیا می دانید که شما می توانید به راحتی با خرید یک دستگاه چندکاره همه این کارها را یک جا انجام دهید؟

نکته: بعد از این که با عملکرد دستگاه هیت پرس خود آشنا شدید، از دستورالعمل های کارخانه سازنده پیروی کنید تا از هر گونه مشکلی در حین کار با دستگاه جلوگیری شود. یک چاپ مناسب نیازمند ترکیب درستی از تنظیمات زمان، دما و فشار است.

 

نکات نگهداری بعد از خرید دستگاه پرس گرم:

۱٫ مطمئن شوید که مراحل نگهداری را طبق دستورالعمل کارخانه مرتب دنبال می کنید تا بتوانید دستگاه خود را در چندین سال در بهترین کیفیت و کارایی داشته باشید.
۲٫ دمای واقعی المنت را برای تنظیمات دمای ترموستات بررسی کنید تا از کارکرد دقیق دستگاه مطمئن شوید.
۳٫ تنظیمات فشار را یاد بگیرید و با ویژگی های آن آشنا شوید زیرا مدل های مختلف دستگاه هیت پرس ممکن است تنظیمات فشار متفاوتی بر اساس کاربرد خود داشته باشد.
۴٫ برای هر مدل دستگاه حتما از دستورالعمل های کارخانه پیروی کنید. کاربرد درست دستگاه وابسته به تنظیم درست و متناسب المان های زمان، دما و فشار باهم دیگر است.
۵٫ همچنین دمای المنت دستگاه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که ترموستات دقیق تنظیم شده است. درحین نگهداری دستگاه باید دستگاه خود را تست کنید و با تمام ویژگی ها از جمله تنظیمات فشار آشنا شوید.

 

نمونه چاپ روی کلاه

نمونه چاپ روی کلاه

 

نکته: در صورتی که تمایل دارید تا با نحوه کار کردن با این دستگاه آشنا بشید پیشنهاد می کنیم سری به مقاله راهنمای ابتدایی کار با دستگاه پرس حرارتی هم بزنید.
دستگاه حرارتی چندکاره بسیار مناسب برای راه اندازی مشاغل جدید می باشد و شما با استفاده از آن می توانید انواع کارهای تبلیغاتی را انجام دهید. پس اگر قصد خرید این دستگاه را دارید می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در شرکت رکورد تماس بگیرید.

همچنین اگر پس از خرید دستگاه به دنبال تنظیم و تعمیر پرس حرارتی خود هستید، می توانید به صفحه تعمیر پرس حرارتی مراجعه کنید تا از نحوه تست دستگاه پرس حرارتی و راهنمایی های کارشناسان جهت مراقبت از دستگاه خود اطلاع پیدا کنید.

امتیاز شما به این مقاله
3.8/5 - (17 امتیاز)
برچسب ها:
مقالات مرتبط

یاور ما در سایت باشید

با ارسال دیدگاه های خود در سایت، جهت بهبود مطالب مارا یاری فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

(ضروری)
(ضروری) (ضروری)

۴۸۳۱۵ - ۰۲۱