نویسنده:recorditgroup 2,236 بازدید بدون دیدگاه تاریخ انتشار: 19 اکتبر 2017

جوهر دستگاه چاپ بنر نخرید!

5/5 - (1 امتیاز)

جوهر دستگاه چاپ بنر از ملزومات اصلی دستگاه می باشد. یکی از مولفه های خروجی خوب در چاپ جوهر دستگاه می باشد.

از مواردی که در خرید جوهر چاپ بنر باید وسواس به خرج دهید ؛ برند، سابقه خوب جوهر و میزان سفارش خرید جوهر چاپ می باشد. در این مقاله به موضوع مهمی که این روزها دغدغه مشتریان شده است یعنی میزان خرید جوهر مصرفی پرداخته ایم.

به این نکته توجه داشته باشید که جوهرها تا یک سال پس از تولید تاریخ انقضا دارند پس برای این که دچار خسارت و صرف هزینه زیاد نشوید، جوهر را به مقدار مصرفی مورد نیاز خریداری کنید.

جوهر منقضی نخرید

بعد از خرید جوهر دستگاه چاپ بنر و کار کردن با آن اگر از کیفیت کار چاپی خود راضی هستید بهتر است مرکب های بعدی خود را از همان برند خریداری کنید زیرا گاهی با تغییر دادن نوع و برند جوهر چاپ، ممکن است اختلال در کار چاپی شما به وجود بیاید.

مرکب را از شرکتی خریداری کنید که خدمات پشتیبانی خوبی ارائه دهد. معمولا برندهایی که خود وارد کننده ماشین آلات چاپ هستند تسلط بیشتری روی کیفیت جوهر دارند در نتیجه به شما پیشنهاد می شود از شرکت های وارد کننده ماشین آلات چاپ، جوهر خریداری کنید.

جوهر چاپ

زمانی که مقدار مصرفی جوهر خود را تخمین زدید پیشنهاد می شود مقدار بیشتر از مصرف خود خریداری نکنید زیرا تجربه نشان داده است در بیشتر مواقع خرید جوهر اضافه باعت شده تا قبل از مصرف،  تاریخ انقضا جوهر ها تمام شود در نتیجه بعد از منقضی شدن، عناصر تشکیل دهنده جوهر دچار افت کیفیت شده را اصطلاحا فاسد می شود.

در برخی از مواقع واردکنندگان موارد مصرفی، به دلایل مختلف مشتریان را به خرید بیش از حد نیاز، تحریک می کنند. که این امر موجب ضرر و زیان برای خریدار می شود. این مسئله در جوهر دستگاه چاپ بنر هم وجود دارد. با توجه به این که این محصول از مواد تشکیل دهنده شیمیایی تولید می شود، لذا تاریخ مصرف آن بسیار حائز اهمیت است و به توصیه کارشناسان به هیچ وجه نباید از جوهر تاریخ گذشته استفاده کرد.

می دانستید شما فقط یک سال از زمان تولید جوهر اجازه مصرف آن را دارید اگر جوهر بیش از یک سال از زمان تولید در انبار شما یا انبار وارد کننده بماند، فاسد شده و مشکلاتی مانند موارد زیر را به وجود می آورد  :

جوهر دستگاه چاپ

مشکلات جوهر چاپ منقضی :

 

  1. هدگرفتگی  :

هدگرفتگی یکی از مواردی است که متاسفانه افراد زیادی با آن روبرو می شوند. هدگرفتگی دلایل مختلفی می تواند داشته باشد که در مقاله های قبلی راجع به آن صحبت کرده ایم. یکی از دلایل مهم هدگرفتگی استفاده از جوهر تاریخ گذشته است.

  1. از بین رفتن شفافیت چاپ:

کیفیت چاپ همیشه برای مشتریان شما مهمترین فاکتور است؛ بنابراین اگر می خواهید همیشه چاپی با شفافیت بالا به مشتریان خود ارائه دهید سعی کنید از جوهرهای سالم و به روز استفاده کنید.

  1. ماندگاری پایین چاپ:

در صورت استفاده از جوهر منقصی شده در نهایت چاپی خواهید داشت که شفافیت ندارد و رنگ ها به صورت طبیعی در کار چاپ به وجود نخواهند آمد و در نتیجه بنر چاپی شما ماندگاری کمتری خواهد داشت و بعد از مدت کوتاهی، کیفیت خود را از دست داده و کم رنگ تر می شود.

  1. کثیف شدن فیلترها:

علاوه بر تاثیر آن بر نتیجه چاپ ، جوهر منقضی شده باعث کثیف شدن فیلتر دستگاه چاپ بنر شده و شما مکررا مجبور به شستن فیلتر دستگاه خود خواهید شد.

در هنگام خرید مرکب دستگاه چاپ بنر، به این نکته مهم دقت داشته باشید که بر اساس نیاز مصرفی خود خرید کنید تا  از بروز هر گونه مشکل جلوگیری شود. پیشنهاد می کنیم جهت خرید مرکب دستگاه چاپ بنر خود  با متخصصین و مشاورین  فروش رکورد تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

اینفورگرافی درباره مشکلات عمده جوهر چاپ از تاریخ گذشته

امتیاز شما به این مقاله
5/5 - (1 امتیاز)
برچسب ها:
مقالات مرتبط

یاور ما در سایت باشید

با ارسال دیدگاه های خود در سایت، جهت بهبود مطالب مارا یاری فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

(ضروری)
(ضروری) (ضروری)

۴۸۳۱۵ - ۰۲۱