نویسنده:recorditgroup 1,970 بازدید بدون دیدگاه تاریخ انتشار: 1 دسامبر 2016

مرکب دستگاه چاپ بنر موفق

5/5 - (1 امتیاز)

دستگاه چاپ بنر و مرکب

چه مرکبی مرکب دستگاه چاپ بنر موفق است؟ در ادامه مقاله برای پیدا کردن جواب با ما همراه باشید. بدون شک مرکب یکی از عوامل تعیین کننده در موفقیت یا عدم موفقیت یک هد دستگاه چاپ بنر و به دنبال آن یک دستگاه چاپ بنر بود. مشکل هد گرفتگی تنها مربوط به دستگاه چاپ بنر چینی نمی شد و حتی دامن برخی برندهای بزرگ مانند hp و حتی mimaki را هم در برخی مدل ها گرفت بود.

مشکل در دستگاه چاپ بنر از آن جا شروع می شد که در شرایط آزمایشگاهی و محیط ایزوله هد با مرکب دستگاه چاپ بنر موجود به خوبی کار می کرده و کوچکترین گرفتگی در چاپ دیده نمی شده ولیکن وقتی کار به چاپ در محل واقعی کار می رسید، وضعیت تغییر پیدا می کرد!

هد های دستگاه چاپ بنر دچار گرفتگی شدید و در نهایت گرفتگی چند باره حکم به خراب شدن و از بین رفتن هد میداد به نحوی که حتی مرکب های ژاپنی و اروپایی هم چاره کار نبودند.

جوهر چاپ

 

از آخرین این شکست ها می توان به شکست کارخانه durst ایتالیا روی دستگاه چاپ پارچه و هد gen4 اشاره کرد، بازگشت نزدیک به ٢٠ دستگاه چاپ بنر تنها در کشور ترکیه حکایت از شکستی بزرگ دارد بخصوص وقتی میفهمیم که ارزش حدودا دستگاه ها به طور متوسط بالاتر از ١ میلیون دلار می باشد!

جوهر دستگاه چاپ بنر دیجیتال در هر نوع و شکل آن نکته ای قابل شوخی کردن و یا سهل انگاری نیست.
تمام این نکات و گرفتاری ها تنها مربوط به قسمت اول داستان و زیر نظر کارخانه و در آزمایشگاه کارخانه اتفاق می افتد و البته در واقع قسمت اسان تَر داستان می باشد!
پس از گذراندن پله اول هر دستگاهی و به خصوص دستگاه های چینی در بازار و در دست مشتریان مورد قضاوت قرار خواهند گرفت، در این زمان مرکب های مصرفی دیگر محدود به کارخانه های ژاپنی و اروپایی با استاندارد های بالا نمی شوند، در این مرحله دستگاه و هد ها باید قابلیت تطبیق با انواع مرکب های چینی را به عنوان مرکب های تعیین کننده قیمت در بازار دارا باشند.
در واقع این قدرت تطبیق یا عدم تطبیق حکم به حذف بسیاری و ماندن عده ی معدودی از هدها داده است!

جوهر دستگاه چاپ بنر

 

از معروف ترین این قدرت تطبیق ها می توان به هد xaar 382 اشاره کرد هدی که برای گسترش بازار هد زار به میدان آمده بود ولیکن با توجه به مشکلات بسیار در ابتدای کار با مرکب های موجود در بازار با شکست بزرگی مواجه شد، هر چند در ادامه این هد توانست با بهره گیری از روش های مختلف تا حدودی به بازار بازگردد ولیکن هیچ گاه نتوانست حتی ذره ای در مقابل هد کونیکای ۵١٢ قد علم کند و می توان آن را در کنار بسیاری از شکست های هد زار طبقه بندی کرد.

مرکب دستگاه چاپ بنر از گذشته تا اکنون تحولات بسیاری را پشت سر گذاشته است ولیکن حتی سهل الوصول تَر شدن تکنولوژی نتوانسته ذره ای از اهمیت و کلیدی بود آن کم کند.

امتیاز شما به این مقاله
5/5 - (1 امتیاز)
برچسب ها:
مقالات مرتبط

یاور ما در سایت باشید

با ارسال دیدگاه های خود در سایت، جهت بهبود مطالب مارا یاری فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

(ضروری)
(ضروری) (ضروری)

۴۸۳۱۵ - ۰۲۱