نویسنده:ادمین 2,679 بازدید بدون دیدگاه تاریخ انتشار: 3 دسامبر 2019

حضور رکورد در بیست و پنجمین نمایشگاه ماشین آلات، مواد اولیه و محصولات نساجی آذر ماه ۹۸

5/5 - (1 امتیاز)

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین‌های گلدوزی و محصولات نساجی امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران در تاریخ ۱۸ آذرماه برگزار می‌شود. این نمایشگاه ۴ روزه، رویداد و موقعیتی برای به نمایش گذاشتن ماشین آلات و دستگاه‌ها در زمینه نساجی و همچنین بستری برای معرفی و شناسایی کسب‌وکارها و شرکت‌ها در این زمینه می‌باشد.

نمایشــگاه ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی و محصولات نساجی

 

این نمایشگاه‌ها فرصت عرضه و به‌روزرسانی در بستر بسیاری از شاخه‌های صنعت نساجی را فراهم آورده است. یکی از بزرگ‌ترین مسایلی که صنعت نساجی در اقلیم ایران در دهه‌های گذشته با آن روبرو بوده است، معضل کم آبی و کویری بودن طبیعت ایران است، از این رو کنترل منابع آب و تعامل آن با سیستم نساجی مسئله بسیار حیاتی و مهم است. چاپ دیجیتال این فرصت را فراهم آورده است تا با کنترل بسیار دقیق بر روی جوهر مصرفی نه تنها میزان مصرف مواد اولیه را به مراتب کاهش دهیم بلکه تحولی بزرگ در مصرف آب به وجود آورده است.

 

شرکت رکورد با عرضه ماشین آلات روز دیجیتال در بزرگ‌ترین غرفه نمایشگاه در این زمینه گامی بزرگ جهت به‌روزرسانی این صنعت در دورانی که تحریم‌ها سایه سنگینی بر اقتصاد ایران افکنده‌اند، برداشته است.

 

شرکت رکورد نیز؛ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین عرضه کنندگان دستگاه‌های چاپ پارچه در صنعت نساجی، به جهت معرفی دستگاه‌های خود در این نمایشگاه در سالن ۳۸ غرفه رکورد افتخار میزبانی شما را دارد. علاقه‌مندان به این صنعت و مشتریان عزیز رکورد برای بازدید حضوری با مدیران این مجموعه و بازدید از دستگاه می‌توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

 

منتظر حضور گرم شما عزیزان هستیم.

در صورت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شرکت رکورد تماس حاصل فرمایید.

 

 

تاریخ شروع نمایشگاه: ۱۸ آذر

تاریخ پایان نمایشگاه: ۲۱ آذر

ساعت بازدید: ۶ صبح لغایت ۱۷

مکان برگزاری نمایشگاه نساجی ۱۳۹۸: محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران

 

 

جایگاه غرفه رکورد در سالن ۳۸

جانمایی غرفه رکورد در سالن 38

امتیاز شما به این مقاله
5/5 - (1 امتیاز)
برچسب ها:
مقالات مرتبط

یاور ما در سایت باشید

با ارسال دیدگاه های خود در سایت، جهت بهبود مطالب مارا یاری فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

(ضروری)
(ضروری) (ضروری)

۴۸۳۱۵ - ۰۲۱