نویسنده:ادمین 4,215 بازدید بدون دیدگاه تاریخ انتشار: 23 دسامبر 2019

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی اصفهان دی ماه ۹۸

4/5 - (4 امتیاز)

نمایشگاه صنعت نساجی اصفهان که امسال شاهد سیزدهمین دوره برگزاری آن خواهیم بود، یکی از بزرگترین و مهم‌ترین رویدادها در حوزه نساجی است که با حضور فعالان و سرمایه داران صنایع نساجی برگزار می‌شود.

شرکت کنندگان در این رویداد از نوآوری‌های خود در این عرصه، ظرفیت تولید کارخانه‌های خود و همچنین از جدیدترین دستگاه‌های چاپ دیجیتال با تکنولوژی‌های روز دنیا رونمایی می‌کنند.

 

سیزدهمین نمایشگاه صنعت نساجی اصفهان دی ماه 1398

سیزدهمین نمایشگاه صنعت نساجی اصفهان دی ماه ۱۳۹۸

این نمایشگاه در حالی برگزار می‌شود که تاثیر افزایش نرخ ارز همچنان گریبان‌گیر صنایع مربوط به چاپ دیجیتال و دستگاه‌های نساجی است. اما با این وجود، امید است با ورود فناوری‌های چاپ دیجیتال به این صنعت، شاهد خروج از رکود و پیشرفت در ابعاد بزرگی باشیم؛ چرا که در روش چاپ دیجیتال، سرعت و کیفیت چاپ به شدت افزایش یافته و نسبت به روش های سنتی، از راندمان کاری بالاتری برخوردار است.

 

از طرفی پس از پرداخت هزینه‌های اولیه خرید دستگاه‌های دیجیتال، در ادامه فقط هزینه مواد مصرفی در زمان تولید صرف خواهد شد و در دراز مدت، نسبت به روش سنتی که به نیروی انسانی زیادی نیاز دارد، با کاهش هزینه‌ها شاهد بازگشت سرمایه و سودآوری خواهیم بود.

 

از این رو شرکت رکورد به عنوان بزرگترین عرضه کننده دستگاه‌های چاپ دیجیتال در ایران، در سیزدهمین نمایشگاه صنعت نساجی اصفهان، دستگاه‌های پیشرفته‌ای با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا را در معرض دید عموم قرار می‌دهد و از همه علاقه‌مندان دعوت می‌کند تا از غرفه رکورد در سالن میرداماد بازدید به عمل آورند.

 

 

 

تاریخ شروع نمایشگاه: ۳ دی

تاریخ پایان نمایشگاه: ۶ دی

ساعت بازدید: ۱۵ الی ۲۲

مکان برگزاری نمایشگاه: اصفهان، پل تاریخی شهرستان

امتیاز شما به این مقاله
4/5 - (4 امتیاز)
برچسب ها:
مقالات مرتبط

یاور ما در سایت باشید

با ارسال دیدگاه های خود در سایت، جهت بهبود مطالب مارا یاری فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

(ضروری)
(ضروری) (ضروری)

۴۸۳۱۵ - ۰۲۱