نویسنده:ادمین 2,649 بازدید بدون دیدگاه تاریخ انتشار: 2 دسامبر 2019

حضور نمایندگان شرکت رکورد از نمایشگاه نساجی شانگهای (ShanghaiTex 2019)

5/5 - (1 امتیاز)

در نمایشگاه نساجی شانگهای ۲۰۱۹ چه می گذرد؟

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی در ۲۵ نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی (۴ آذر ماه ۱۳۹۸) در شانگهای در مرکز جدید نمایشگاه های بین المللی با قدرت شروع شد. این نمایشگاه ۴ روزه، مجموعه ای از فروشندگان و خریداران بزرگ صنعت نساجی را در جهان دور هم جمع کرده است و فرصتی برای آشنایی بیشتر و تبادل اطلاعات افراد و شرکت هایی در زمینه نساجی می باشد.

در این نمایشگاه برای نخستین بار در آسیا تکنولوژی چاپ دو رو دیجیتال توسط شرکت Atexco عرضه گردید و گامی مهم جهت بالا بردن کیفیت پارچه‌های چاپی برداشته شد درگذشته چاپ دیجیتال تنها توان ایجاد تصویر در یک سمت پارچه را دارا می‌بود. با کمک این تکنولوژی امکان چاپ در هر دو سوی پارچه در بالاترین حد کیفیت امکان پذیر می‌باشد.

 

همچنین این مرکز یک مرکز بین المللی است که افراد علاقمند به تحقیق و فراگیری بیشتر در زمینه پارچه، چاپ روی پارچه و فرصت های مد را، کنارهم گردآوری می کند. سالانه افرادی که هم در صنعت نساجی و هم در صنعت مد در حال کار کردند هستند این فرصت را پیدا می کنند تا در این نمایشگاه با معرفی و تبادل اطلاعات در زمینه های تخصصی خود، شکاف بین صنعت مد و نساجی را کم و کمتر کنند.

 

حضور نمایندگان مجموعه رکورد از نمایشگاه نساجی شانگهای

امسال در این نمایشگاه نمایندگان شرکت رکورد جناب آقای حامد دیلمی مدیر عامل مجموعه، جناب آقای علی هوشیار مدیر فروش مجموعه و سرکار خانم فرزانه عزتی مدیر فروش بخش نساجی در نمایشگاه حضور داشتند این حضور در خصوص راهنمایی و عرضه تکنولوژی‌های جدید در عرصه چاپ دیجیتال شکل گرفت. بدون شک دنیای رنگرزی و تکمیل پارچه در آینده نزدیک بدون حضور چاپ دیجیتال بی‌معنا خواهد بود. از این رو آشنایی با تکنولوژی‌های روز و تکنیک‌های برتر در این عرصه ضرورتی اجتناب‌ناپذیر در آینده نزدیک خواهند بود.

 

گزارش تصویری نمایشگاه نساجی شانگهای ۲۰۱۹

 

نمایشگاه نساجی شانگهای 2019 نمایشگاه نساجی شانگهای 2019 نمایشگاه نساجی شانگهای 2019
نمایشگاه نساجی شانگهای 2019 نمایشگاه نساجی شانگهای 2019 نمایشگاه نساجی شانگهای 2019

 

امتیاز شما به این مقاله
5/5 - (1 امتیاز)
برچسب ها:
مقالات مرتبط

یاور ما در سایت باشید

با ارسال دیدگاه های خود در سایت، جهت بهبود مطالب مارا یاری فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

(ضروری)
(ضروری) (ضروری)

۴۸۳۱۵ - ۰۲۱